syster och jag

Systra min och jag cyklade till friskis&svettis förut, cyklade som idioter på friskis&svettis och cyklade från friskis&svettis. Och jag tänker aldrig mer sätta mig på en cykel det kan jag lova. På hemvägen:

Jag: Snälla döda mig..
Syster: Så hemskt är det väll inte?
Jag: Äh just det jag är redan död.

Senare..En ambulans kör förbi:
Jag: Om han väntar 2 minuter så har han ännu en att hämta upp.
syster: HAHAHAHHA!!
Jag: Äh han kan lika gärna ta mig nu..

Ja jag var inte så värst lycklig efter det där träningspasset. speciellt inte när den där förbannade gubben kom fram och sa att jag kunde höjt motståndet lite. Jag ville bara skrika att det var ett under att jag avr där över huvudtaget, och ett ännu större under att jag var kvar hela passet. Jag kan väll dock inte säga att det inte var bra träning. Svetten rann som aldrig förr, men fy vad tråkigt det var. Det får bli jympa ifortsättningen om jag nu ska träna där. Om jag nu ska träna överhuvudtaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0